1. Kérdése van a Roadtoll EETS eszközével kapcsolatban?
Ha felveszi a kapcsolatot munkatársainkkal, ők egy rövid egyeztetést követően segítenek pontos képet alkotni arról, hogy a Roadtoll szolgáltatás bevezetése milyen előnyökkel jár cége számára.
2. Melyik országokban és milyen feltételekkel érhető el a szolgáltatás?
Egyre több európai országban érhető el a Roadtoll szolgáltatása. Az aktuális lefedettségi térképet ITT találja. Partnereinkkel folyamatosan dolgozunk a lefedettség bővítésén. A szolgáltatási személyre szabott feltételeivel kapcsolatban kérjük keresse bizalommal a termék tanácsadónkat.
3. Milyen időszakonként kapok elszámoló számlát?
A számlakiállítás általában havonta történik, de lehetőség van eltérő ciklusú elszámolásra is. A számlát tételes útvonal kimutatással együtt elektronikusan juttatjuk el a megadott kapcsolattartó részére.
4. Meglévő OBU eszközökkel is használható a szolgáltatás?
Bizonyos "OnBoard Unit" készülékek továbbra is alkalmasak néhány szolgáltatás igénybevételére. A pontos típus ismeretében a Roadtoll ügyfélszolgálata szívesen ad felvilágosítást a meglévő eszközök használhatóságáról vagy a meglévő eszközök esetleges kombinációjáról a saját OnBoard EETS-Unit készülékünkkel együtt.
Ha bármi kérdés felmerül, szívesen állunk rendelkezésre.
Szerződött partnerként hívja ügyfélszolgálatunkat a +36 80 555 666 számon.
Ha tájékozódni szeretne szolgáltatásunkról, kérjük jelezze kérdéseit felénk, vagy kérjen visszahívást az alábbi gombra kattintva.